Sjukstuga

Sen helgen har det varit sjukstuga här på syrsan 5. Jag åkte på en influensa av ihållande slag och lyckades smitta Elsan också. Vi har repat oss relativt bra dock! Hon hade bara feber i måndags, tack och lov. Igår var jag feberfri, äntligen! Det är inget tårtkalas direkt att ta hand om ett sjukt barn när man är sjuk själv. Det hoppas jag få slippa framöver. Ork och tålamod är redan på noll liksom. 
 
Men idag är det bättre, så vi ska åka till babysimmet om en liten stund! Hoppas att det blir lika härligt som sist. Elsa är ett riktigt blötdjur ska jag be och få tala om! Superglad att få bada. Mattias ska också följa med idag. Spännande att se vad han tycker! 
 
Helgen blir lugn, vad jag vet. Lite AW imorgon med familjen Boman, men en lugn sådan för min del. I övrigt ska vi bara ha det gott i helgen. Kanske ta en långpromenad nu när snön äntligen är borta! 
 
 

Kommentera här: