Kära Rutin

Tider går snabbt när man har roligt. 
 
Elsan har nu hunnit bli 2 hela månader och jag kan kanppt förstå vart tiden tagit vägen. Vi har hittar våra dagliga rutiner, som vi trivs ganska bra med. Hon sover bra på nätterna så den dära trötthetskänslan har aldrig riktigt infunnit sig, vilket jag är otroligt tacksam över. Elsan uppskattar också att ta sovmornar, så jag ska verkligen inte klaga! 
 
Många, efterlängtade besök har det blivit. Det är hemskt fint av alla som tagit sig hit för Elsas skull. Det är en lång resa, det vet jag. Till och med Sara och Craig kom över, trots att de var hemma från England en kort visit. Det är kärlek det! 
 
Det senaste besöket var från fru Sundberg, som kom hit några dagar i förra veckan. Kändes på något sätt lyxigt att ha henne här alldeles ensam. Vi kunde ta oss tid att gå ut och äta, dela en flaska vin och tjattra i lugn och ro. Det var verkligen inte igår! 
 
De närmsta veckorna ska hela familjen vara ledig tillsammans. Det ska bli otroligt skönt. Fram till mitten av november kommer hela familjen vara hemma och mysa tillsammans. Lite småprojekt väntar också, däribland att få ordning på Elsans rum samt att renovera upp en gammal kökssoffa vi fyndat för en hundring. Skoj Skoj Skoj! Fixarnerven i mig har återigen vaknat. Välkommen!  
 
 
1 Anonym:

skriven

Det är med spänning jag väntar på bilder från den fina soffan😜 tack för mysiga dagar😘

Kommentera här: