Långledig

14 månaders ledighet har nu börjat. Overklig känsla.
 
Första dagen på min ledighet började med en vinkväll med töserna på jobbet. Snacka om att inte kunna släppa taget! Vi fick en riktigt fin avslutning tillsammans.
 
Idag har ledigheten kantats av ett besök på MVC där vi kunde konstatera att loppan låg under sin kurva, men verkade må bra ändå. Det närmar sig dagen D med stormsteg och förväntningarna på vår lilla tös är stora. Vi är så nyfikna. Mattias har snickrat ihop hennes säng, vagnen är bäddad, ny bil är köpt och kläderna tvättade. Vi börjar bli redo!
 
Frågan jag ställer mig nu är vad jag ska göra med all tid. Jag förstå självklart att tiden kommer springa iväg när bebis väl kommit, men ändå. Det är så mycket tid som ska "slås" ihjäl. Men, det löser sig nog av sig självt!

Kommentera här: