Borde, men orkar inte.

Borde lägga in alla bilder från skåne mm och visa er här på bloggen ikväll, men först och främst kan jag inte hitta vår kamera. Den är spårlöst försvunnen!?? För det andra orkar jag inte. Haha. Slö? Absolut.

Dagen har varit till belåtenhet. Lite slö i benen men det har funkat. Solen har förgyllt även denna dag och nu väntar vi in regner som ska komma imorgon (om man litar på tidningarna). Har fått jättemycket myggstick på min kropp. Det är ju som dem säger, kommer vår kommer mygg. Så jag antar att jag får välkomna även dessa små kryp. Tur det finns myggmedel.

På torsdag ska vi ha "vernisage" på jobbet. Barnen ska visa upp sina alster de gjort under årets tema "Bondgården". Vi ska fika, grilla och ha skoj. Hoppas vädret håller sig bra under kvällen.

Annars rullar allt på som vanligt. Mattias kom hem med 200 värmeljus igår. Han hade varit på IKEA. Det roliga i det hela är att det nog var det enda vi inte behövde. Han påpekar ofta och gärna hur mycket ljus vi har hemma så fort vi varit på IKEA. Eftersom jag var där för 1½ vecka sedan och köpte på mig ljus för 100tals kronor kände nog han att det var hans tur att dra sitt strå till stacken. Förmodligen bara för att retas med mig. :) Men nu kan det iallafall bli strömavbrott flera gånger om. :)

Skall köpa mig ett par nya löparskor i veckan. Nu är det dags för nya tag igen! Göteborgsvarvet 2011 - here I come! :)

För övrigt har det väl inte hänt mer än vanligt. Imorgon kommer Amanda och Simon hit och fikar. Ser jag fram emot. Fick ett stöttande sms av fröken Amanda igår och jag ska säga en sak - Det behövdes verkligen. :) TACK!♥

Nu dags för lite TV! 

KRAM på er! 

Kommentera här: