21 dagars njutning!

Imorgon börjar mina 21 dagar av njutning. Min semester. Ska bli så skönt. :) Vi har börjat semestern med att ladda ett rejält spritförråd. Svågern åker till Tyskland och det tackar vi för! :) No more systembolag i år inte.

På tisdagnatt kommer Stin över till oss. Det ska bli jätteskoj! Har saknat henne massor, som vanligt!

Helgen som gått har vi för ovanlighetens skull tagit det väldigt lugnt. Vädret har varit ganska så kass. Vi har umgåtts med varandra, spelat spel och haft det bra. Idag trotsade vi dock det gråa vädret och tog en fika. Thall, Lina, Jack, David, Stoltz och Helene gjorde oss sällskap. Och givetvis busfröna till ungar. :) De är ljuvliga!

Imorgon ska det lunchas och tränas. Har tränat varje dag denna vecka och känner mig mycket nöjd. Till och med sportaren Mattias Boman har berömt mig. :) Då är det bra vill jag lova. :)

Nu ska jag invänta mina heliga "spökprogram" som jag nu endast orkar se när jag är ledig en måndag. Vilket ju är oförskämt sällan! :)

Ha en bra natt. Hoppas inte spökena tar er. :)

Stor kram och mycket kärlek till er alla!



 Fina Stin!

Kommentera här: