Projektledarutbildning

Idag har jag varit på Öhrlings pricewaterhousecoopers och gått projektledarutbilning. Har verkligen haft en givande dag och känner mig redo att inta ledarroller överallt! :) Dock är man lite mör i kroppen nu på kvällen eftersom det varit en lång dag.

Just nu är mannen min på fotboll hos Calle och jag kollar Idol och varvar ner. Känns bra att intagit soffan i myskläder för att göra noll resten av kvällen.

Imorgon väntar skola, kontoret och Kick-off. Ska bli kul. Sen på torsdag har jag en hel dag fylld av event och möten men det kan jag överleva för på kvällen ska jag och Mattias ut och äta för att fira vårt jubileum. Tiden går fort när man är kär, lycklig och lite skvatt galen. Det vill jag lova!

Helgen består av spelkväll och fest i Åhus med Stin! :)

Veckan har med andra ord väldigt mycket att erbjuda och jag kan knappt bärga mig efter att få uppleva allt!

Kommentera här: