Tråktorsdag

Idag har jag en tråkdag. Fast den började bra då jag tog en liten fika med Tessan. Det var mysigt. Men sen har det gått utför. Skulle hjälpa Nobbe att bära upp Kenos köksbord till lägenheten. Fick en skruv rakt in i fingret och nu har jag apont! Låter töntigt men så är det!

I eftermiddag har jag mest pluggat och nu tvättar jag, ska snart laga middag och sen städa av lite. Fortsätter på studierna när det andra är avklarat. KUL torsdag.

Imorgon åker jag hem till Billeberga igen. Blir 3 helger i rad jag åker ner. Suck. ALLA helger denna sommar är uppbokade nu. Nåja... På lördag åker vi till Göteborg för U2-konsert. DET ska bli så jättekul!

Och nu får jag äntligen avslöja en hemlis jag velat tjuta ut hela veckan! Min Linda och hennes Björn väntar tillökning! I februari dimper det ner en liten prins eller prinsessa och jag ska skämma bort den massor! Är så glad för dem! Hihi.

Ha en fin kväll på er!

Kommentera här: