Jösses...

...vad kass jag är på att uppdatera bloggen när jag har som mest tid till det. Nåja, juldagarna var till belåtenhet. Mycket lugnt och härligt med tid till familjen. Spel, vin, konjak och god mat är väl kort sammanfattat det vi sysslat med här hemma i Billeberga de sista dagarna.

Idag sitter jag lite med min uppsats i Historia och det känns bra faktisk. Snart helt klar med bakgrunden och ska väl bita i min debattanalys. Materialet ska bara dimpa ner på posten först sen kan jag dra igång med sluttampen. Kvällen ska avslutas med lite god mat och en överaskningspromenad bort till morfar. Han känner sig lite deppig nu när det är jul så vi gör vad vi kan. Tror han bli superglad iallafall!

Nu sitter Mattias på båten över till Nynäshamn och sedan ska bilen dra honom och grabbarna till fjällen för nyår i skidbackarna. Hoppas de får kul och att alla kommer hem hela. Framförallt Mattias då han inte har tid med skador. Han ska ju packa mina flyttlådor när jag äter praliner och skriver uppsats. :) Tycker det är en bra fördelning. Tror inte han håller med.

Nä, om jag skulle fortsätta med min uppsats då... vill dock passa på att gratta Sanna och Martin till deras lilla flicka, Isa, som tittade fram på julaftonsnatt...eller ja.. .den 25e blir ju det. :) Vilken fin julklapp!
1 sanna:

skriven

Tack för alla gratulationer både här o sms o överallt annat som du har grattat oss! vi mår kanon här hemma o gosar som bara den men mest så sover vi o äter omvartannat... en liten bajs o kissbölja hinns med oxå... haha!

KRAM

Kommentera här: