På andra sidan sagan!

Jösses, det var visst några dagar sen jag bloggade sist. Hmm.. nåja, I'm back! Hunnits med massa mys sen sist. Fika i korren med Jimmy, Jennie o Ebbesöt, Linda o de andra. =) Himla najs. I onsdags var det sen dags för fotboll, tacos, drinkar o pyjamas med Tessan, Sofie o Viktor! =) Härliga dagar ska jag be o få tala om! 

På före-detta-pojkväns-fronten har det minsann också hunnit hända massor. Jepp, jag har nu blivit helt och hållet utbytt mot någon annan stackare. Det känns helt okej faktiskt. Hoppas de får det fint o bra ihop. Och att han behandlar henne liiiite bättre. Då är jag nöjd. Ska väl ärligt erkännas att det känns lite skumt ändå. Jag står nu på andra sidan sagan. Jag är nu en av 30 ex/f.d ragg/kalla-dom-vad-du vill(!?) som man inte får prata om framför nya offret - förlåt - flickvännen. Jag är inte van vid att stå på den här sidan. Vanligtvis är jag inte en sån chic babe, så jag passar på att njuta av den korta tid jag får vara det senaste exet på listan! Haha! Jag ÄLSKAR ironi! Haha!

På tal om något heeelt annat, så gjorde jag nog mitt absolut dummaste, men ändå bästa köp igår! Min plånbok har varit sönder ett tag så köpte en ny, som jag tittat på i månader... 600 kronor kostade den! Så som jag sa, korkat med ändå det bästa köpet eftersom det är något jag verkligen velat ha länge. Men som en kompis sa: "Du vet väl att man ska stoppa pengarna i plånboken?" Jag har inte missat det där, även om det verkar så! =)

Kram till er alla mina trogna läsare! =)
1 jennie:

skriven

hejsvejs hoppas kalaset var trevligt:)

Kommentera här: