Min födelsedag

Då var man över strecket. Nu kan jag väl inte kalla mig "ungdom" längre. Inte med gott samvete iallafall! Inte är jag väl gammal heller, så jag är i landet mittemellan nu. Det funkar! 
 
Dagen blev så bra så bra. Den började med frukost på sängen. Mums! Sedan var det paketöppning. Elsa lekte med pappret medan jag njöt av paket. Mattias var den enda jag önskat mig saker till mig själv av. Och fint blev det! Ett sidobord till hallen uppe, biljetter till Melissa Horns konsert här i Visby i sommar samt blomstercheckar på Linds så jag kan gå wild and crazy i vår trädgård framöver. Under dagen kom det blommor också. Tack Linda och Ida! Samt massor med samtal från familjen samt tårta och presenter från svärmor o svärfar samt Sara. Kvällen bjöd på middag på Bolaget med maken medans Elsan var hos farmor och farfar. En alldeles superb dag! 
 
Nu är det ett helt år kvar till nästa årsdag. Men vi fortsätter fira 30 lite till, den 28e. Ni som ännu inte O.S.A:t - det är bara några dagar kvar! Hoppas vi ses! 
 
Nu ska jag krypa ner till Harry Potter medans maken dricker öl på stan och Elsa sover!
Ha en trevlig kväll!

Kommentera här: