All over the place

Sååå... då var nästa besök från skåne avklarat. Pappa och Karina var här i helgen och förgyllde vår tillvaro. Innan de kom kändes det så lyxigt att de skulle stanna i hela TRE nätter. Det skulle bli en långhelg proppad med kvalitetstid. Och det blev det. Men fy vad tiden går undan när man gör något man tycker om och njuter av. Trots att vi hade fyra lugna och avslappnade dagar med endast småutflykter så fullständigt sprang tiden iväg. Tid jag verkligen ville skulle gå långsamt. Jag behövde det. Jag vet ju hur länge det dröjer till nästa gång.
 
Jag brukar inte vara så känslosam över att skiljas åt, eftersom jag vet att vi ses och hörs igen, men den här gången var det verkligen jobbigt att de åkte. Till råga på allt så glömde pappa sina glasögon och ett bar joggingbrallor här, vilket gav känslan av att han skulle komma "hem" vilken minut som helst från ett ärende. Men det skulle han ju inte.
 
Nej, känslorna är kanske lite "all over the place" just nu. Hursomhelst hade vi en jättemysig helg som jag får leva på till nästa gång vi ses!  

Kommentera här: