2013

Året jag väntat på är äntligen här! Som jag sett fram emot det.
 
Sitter här i soffan under täcket och reflekterar över året som gått. Jag kan konstatera att året gått ovanligt fort och varit onormalt stressande. Men året har också varit fyllt av fantastiska ögonblick.
 
Topp 10 för året 2012:
 
* Jul i Skåne.
* Långt sommarlov.
* Alla vänner och bekanta som kommit och hälsat på oss.
* Stockholm med sambon, Annelie och Håkan.
* Patrik och Annas lilla Zeb kom till världen.
* Ny lägenhet - vår egen lägenhet!
* Winnerbäck-konsert.
* Kristihimmel-helgen i K-stad med vännerna.
* Alla kvällar fyllda av bröllopsplaner med Mattias.
* Dagen då vi bestämde datum för vår vigsel.
 
Året som kommer blir nog ett av de bästa. Det innehåller så oerhört mycket jag ser fram emot. Mycket ska hinnas med detta år.
 
Mål, drömmar och planer för år 2012:
 
* Jag blir äntligen Mattias fru. Fru Boman. Åh, det klingar fint!
* Jag ska springa Göteborgsvarvet.
* Bruce Springsteen i Stockholm.
* Syster tar studenten.
* Resa till Egypten.
* Bröllopsresa till hemlig destinaton.
 
Ser frame mot året. Verkligen.
1 Josephine:

skriven

Åh vad roligt att ni bestämt datum! Bröllopsplanering är galet roligt! Kram

2 Mamma:

skriven

Härligt år att se fram emot även för en mamma:)

Kommentera här: