Önskelista?

Är det för tidigt att skriva önskelista till julen? Eller rättare sagt, ska en 23-åring skriva önskelistor överhuvudtaget?? Haha.. Kanske inte.... Det är bara det att varje gång jag lyssnar på Winnerbäck längtar jag efter att se ännu en konsert med honom. Vill vill vill! Han är ju så klockren! Det önskar jag mig! En konsert med Winnerbäck. Listad som nr 1 på min lista nu. Egentligen ska jag inte beklaga mig, utan snarare vara tacksam för jag ska gå och se U2 den 1/8. Med mamma och pappa2. Ser verkligen fram emot den helgen. Vid närmre eftertanke ser jag fram emot många helger denna sommaren. Det är inte helt fel alltså.

Allt är så bra just nu att jag undrar vad som ska gå fel. Och jag misstänker att det är något som inträffar på torsdag när jag hjälper Dennis att flytta. Med mina gömda muskler och klantighet är det bäddat för katastrof. Haha. Men självklart ställer jag upp kompis, skyll dig själv dock! :)

Kommentera här: