Då var det fredag igen.

Fredag ännu en gång. Hemskt vad tiden springer. Fast det gillar jag just nu. Det är så otroligt drygt med avstånd nu. 10 veckor räcker gott och väl alltså... men 4 kvar. Suck.

Idag ska jag åka hem till mamma igen. Det ska bli riktigt kul! Vi åker till Göterborg imorgon. U2 nalkas. Åh, vad jag längtat till denna helg länge! Får dessutom ge min man en puss också eftersom han också är på Ullevi imorgon. Good times! :) Jag hoppas att konserten blir kanon, har höga förväntningar faktiskt. Kameran är laddad och så är jag.

Ikväll ska jag göra ett besök hos pappa o Karina. Lovade pappa att ta med lite foton från Gotland så har nu packat ner dem i rädsla att glömma dem som jag glömmer allt annat. Åldern, ni vet. Haha. Sen ska jag väl mest mysa med familjen efter det, ikväll.

Funderar på att göra mig klar nu och fixa lite lunch innan jag åker. Kycklingsallad blir det idag minsann. GI? Japp.

Ha en underbar helg så hörs vi på söndag, om inte innan!
KRAM

Kommentera här: