VALBORG!

Japp, idag är det dags för valborgsfirande! :) Det gör vi med öl, brännboll, grillning och kåren! I vanlig, traditonsenlig anda! I år har vi dessutom fått ett underbart väder. Skönt!

Gårdagen spenderades med städ, möten, lite sällskapsresan och fotboll på Gloria's. Det var en ganska skön och lugn dag egentligen. Solen gör att det nästan kvittar vad man har för dagsplaner, det är roligt ändå! Som sagt spelade Man U - Arsenal semifinal 1 av 2 igår. Arsenal spelade som töser och förtjänade inte en vinst och det fick de inte heller! 1-0 till United. Hoppas på bättre tur nästa match! 

Imorse skulle vi ha sovmorgon. Det bestämde Keno iallafall. Jag är verkligen kär och galen i min fantastiska pojkvän, men någon rolig morgonmänniska, det kan jag inte anklaga honom för att vara. Jag vaknade vid halv 9 och var pigg som en lärka. Det kan vi inte tacka allt buller utanför för, men hursomhelst pigg. Det tog mig ungefär en timme att få liv i neandertalaren bredvid mig. Och när han väl är vaken, ja då ska vi upp på en gång. Tycker han. VA? Nej nej... Vad hände med morgonmyset egentligen? Jag får styra upp det här. Haha.

Men å andra sidan, om det här är det största problemet jag har, så är jag väldigt lyckligt lottad skulle jag våga påstå!

PUSS till min älskling och ni andra får ha en härlig Valborg!

Kommentera här: