Helgen

Hej hopp! Tillbaka från minisemester i Kalmar. Har varit hos Robban o Viktor på inflyttningsfest. Jätteroligt! Tack grabbar! Lägger upp lite bilder från festen här när jag får lite tid över. Fick också tillfälle att träffa Björn och min Linda. Åh, har saknat dem! Men på torsdag kommer de ner hit en runda. *Wiiie*

Igår var vi på ett uteställe som kallas "palace" om jag inte minns fel... himla trevligt ställe. Bra musik, i alla fall på schlagergolvet! =) Och mycket trevliga människor. Träffade Lindas frissa och hon verkade trevlig. Och när jag gick på jakt efter att hitta Robban o Viktor så blev jag stannad av någon som tyckte jag var ställets vackraste tjej. Så trevliga människor det finns va?! Det är väl härligt med folk som inte har några problem att säga till en vilt främmande tjej vad han tycker. Jag önskar jag vore sån. Jag får träna...

För övrigt var familjen här i fredags på middag. Det var roligt att ha dem här. Man får så mycket extra energi när man träffat dem. Love you.

Over and ut!
1 Henke:

skriven

Fia, gumman... de flesta grabbarna jag känner tycker du är vackrast alltid...både invändigt och utvändigt. Du märker bara inte det! Men vi älskar dig ändå!

Kommentera här: