Fia and the city sale

Jag shoppar sällan loss ordentligt. När jag säger ordentligt menar jag nytt av allt på samma gång... men föregående vecka var jag som förbytt.. Jag shoppade som om det vore min sista vecka i livet, av någon anledning. Anledningen heter REA!  3 tröjor, 2 par skor, en plånbok, en almanacka, ett par cityshorts, en kjol och blommor.
 
Fråga mig inte hur det har gått till men trots alla mina inköp har jag INGENTIG att ha på mig på fredagens fest.. HUR ÄR DET MÖJLIGT? Så på onsdag ska jag o Sofie ner till stan igen o hitta en känning till mig. Jag är hopplös - det är uppenbart!
1 Sofie:

skriven

Meen Fia då.. Om du nu shoppat så mkt så borde du ha nått fint att ha på fredag!? Men vi ska iaf till stan en runda imorgon!! :) Hoppas din dag har varit bra! Hörs sen. KRam!!

Kommentera här: