Gott nytt år!

Oj, vad längesen jag skrev här nu då. Dagarna har bara flugit iväg. Jag hade varit snäll i år. Fick många fina presenter. Tack alla! Idag beger jag mig vidare till Kalmar, efter en snabbvisit hemma i Krisitianstad för fotografering till Framtidsdagen den 5/2.. I Kalmar blir det nyårsfirande och uppsatsskrivande för hela slanten. Är hemma igen den 2a. Då tänker jag lägga upp lite bilder här som representerar allt kul som hänt i mitt liv år 2008. :) Fram till dess önskar jag er alla en god fortsättning och ett gott nytt år! Ta det lugnt med raketer och sprit!

KRAM
1 Sofie:

skriven

Gott Nytt År vännen! Vi får ses sen när vi båda är i Kstad! Ha det så trevligt i Kalmar! Kram!!!

2 Sanna:

skriven

Gott Nytt år du me!!! KRAMAR

3 Sanna:

skriven

Gott Nytt år du me!! KRAMAR

Kommentera här: