Längesen

Inser ju att det är en evighet sedan jag skrev här. Har varit för trött helt enkelt.
 
Har hunnit med en matmässa i Stockholm, lite ljusparty och annat smått och gott men mest av allt har det varit jobb. Jobb jobb jobb. Utvecklingssamtal. Omdömen. 
 
Efter veckan som kommer ska det nog lugna ner sg lite. Det är min förhoppning iallafall. Längtar efter jullov!!
 
Patrik och Anna har äntligen fått sin lille son. En Zeb blev det. Har fått hälsa på dem och mysa. Ska snart dit igen, Mattias och Patrik ska se fotboll och Anna, jag och Zeb ska ut och promenera! :)
 
Resa till egypten är bokad. Känns lite lyxigt. Mattias föräldrar bjuder hela familjen på resa i påsk så det ser vi fram emot. Vi åker ju dessutom utomlands till sommaren också så det blir verkligen en massa farande. Måste alltså ordna ett nytt pass. Japp.
 
Jag ville mest tala om att jag lever. Har varit usel på att ringa vänner och bekanta hemma ett tag, men jag är helt enkelt slut. Jag orkar inte. Förlåt. Bättrar mig snart.
 
 
Ha en fortsatt bra helg!
Kram

Kommentera här: