Twilight

Jo. Det är sant. Jag ska se på Twilight...

Majoriteten av de ungdomar jag arbetar med är totalt hysteriska i Twilighserien. Filmerna! Böckerna! Robert Pattinson - som för övrigt är oerhört vacker att titta på. Vampyrer! Kärlek! De är som tokiga i Twilight.. Och där sitter jag och har varken läst böckerna eller sett filmerna.

Min fina vän Amanda slog slag i saken och bestämde att vi skulle plöja igenom filmerna så att jag kunde fatta grejen och hänga med när mina små adepter pratade om Twilight Och mycket riktigt - det är bra filmer och Edward Cullen kan vara den vackraste vampyren i världen. Så är det.

Ikväll ska jag se film nummer 3 i ordningen. Och dricka vin.

Det ska bli trevligt.





Say no more.

1 Anonym:

skriven

Han blir ännu snyggare om du läser böckerna :)

Kommentera här: