Nojjor!

Okej, idag är jag ledig från jobbet, vlket jag är tacksam för med tanke på vår sjukling här hemma. Har varit och skrivit kontrakt på södervärn, fikat och höjt min lön en aning. En bra dag.

När jag kom hem städade jag och åt lite. Försöker på alla sätt att låta bli att pilla på vår katt för att se om han lever. Han blir lika arg varje gång, för när jag tror han är död och slutat andas visar det sig gång på gång att han helt enkelt bara sover. Vilket är naturligt med tanke på vad han går igenom... ska sluta nojja...snart. Imorgon.

Istället har jag nu ångest över allt jag tänkt göra, men aldrig hinner eller får tummen ur att göra. Såsom att putsa fönstren, organisera om i alla olika pärmar vi har här hemma med massa papper jag inte vet varför vi sparar, ringa Linda, Stin och Sara, göra en klippbok av alla tidningsutklipp från inredningstidningarna....ja, listan kan göras lång..!!

I vilken ände börjar man?
1 Mamma:

skriven

Vad sägs om att skippa allt du inte hunnit med och åka hem till mamma en runda i stället? Saknar dig jättemycket!!!!

Kommentera här: