Fröken Fia

Herregud vad denna vecka har varit händelserik!

Jag har gått från att vara förskollärare till att bli högstadielärare. :) Först och främst kommer jag arbeta som vikare och vara tjänstledig från mitt nuvarande jobb. Men förhoppningsvis leder mina erfarenheter sedan till en fast tjänst.

Det känns som en riktig utmaning att äntligen få arbeta med det jag är utbildad till. Det ska bli SÅ spännande att klampa in i lektionssalen v44 och köra järnet med tonåringarna!

Allt annat flyter på också. Slutar klockan 13 imorgon och ska passa på att göra stan'! Köpa lite skumpa för att fira nya jobbet, lite blommor till svärmor och nya block mm till mitt nya skrivbord på Södervärnskolan! :) Skolan ligger i Visby inom promenadavstånd från både gamla och nya lägenheten så jag kan inte klaga alls. Nu sipper jag köra halka till jobb varje dag i vinter! :)

Nej, nu ska jag se lyxfällan!
Kram från en mycket nöjd Fia!

Kommentera här: