Tid

TID!

det är precis vad jag behöver just nu. tid, så att jag hinner med allt jag måste och borde... Ikväll flyttar vi hem till svärföräldrarna för att om någon dag flytta vidare till vårt nya hem. Känns toppen! Stig har redan bosatt sig hemma hos Thomas o Marie och har det garanterat bra och blir bortskämd. Mattias och jag, däremot, städar... och städar... Har nog världens snällaste svärmor och svärmormor (om det ens är ett ord)..de hjälper oss nämligen att putsa fönstren i gamla lägenheten. TACK! Dels är det nog det värsta jag vet, men det ger mig också lite mer tid att hinna ikapp på jobbet så jag kan gå ner i varv på torsdag och fredag då vi flyttat.

Så i mitt liv är det just ny bara flytt och jobb som gäller. Har dock hunnit med att både handla lite julklappar samt skriva julkort.

Har också fått den glada nyheten att min lön är försenad pga att min arbetsplats inte skickat in papper till lönekontoret i tid. I ett snabb ögonblick funderade jag på att ställa in julen, men åbngrade mig igen. Lönen beräknas dock komma denna vecka så ingen ko på isen!

Hörs när jag har mer tid. då kommer bilder på nya lyan också!
puss sålänge!

Kommentera här: