räknar ner

såja, de sista dagarna i mitt liv har varit hgst ointressanta. Magsjukan har hälsat på och (förhoppningsvis) åkt iväg igen. 2 dagar hemma från jobb känns som en evighet. Det är tråkigt. Och uppstressande eftersom hela vår lägenhet nu är uppochner. Lådor överallt. Skräp som skall till återvinning. En katt som klättrar upp på allt och välter väl snart något ömtåligt.

Om en vecka spenderar vi vår sista natt i denna lägenhet. Känns märkligt och lite sorgligt att lämna den. Men det sk bli riktigt kul få bo i vår nya lägenhet. Tända brasan. Och bara njuta av att 7 månaders väntan är över! :)

För övrigt trivs jag bra på mitt nya jobb. Det är ett helt annat tempo men riktigt utmanande och roligt. Fantastiska kollegor har jag också fått.

nu ska jag fortsätta hålla kväll.
Ta hand om er!
KRAM

Kommentera här: