Vecka 21

Då var det vecka 21 nu. 5½ vecka kvar till semester! :)

Helgen som gick spenderades i göteborg med sambon och jag måste säga att det var en kanonhelg. Vi hann med mycket. Liseberg, avenyn, vin, god mat, badkar, göteborgsvarv, univereum mm.. fullt ös! Fint väder dessutom, så inte kan jag klaga inte. Förutom kanske att Danne vann 2,2 kg toblerone och jag ingenting!! Sånt gör mig bitter. Lite bilder kommer senare.  

Tillbaka på jobbet idag och där var allt som när jag åkte därifrån i torsdags - och tur är väl det. Det blir en kväll med kollegorna till helgen. Nu återstår bara vilken dag, var och när. Haha. Men att det blir av vet jag iallafall.

Väl på väg hem vid 16 var det stopp på ica och sen hem o städa. Galet vilka kontraster mellan helgens lyx och måndagens vardag. Det är tur att de där ljusglimtar finns mellan de lite smågråa, dock även småmysiga, vardagarna. :)

Veckan bjuder inte på så många höjdpunkter. En "slutatidigtfredag" ser jag fram emot. Och utekvällen. Japp...det var nog det!

Är allmänt rastlös samtidgt som jag verkligen inte orkar göra mer än jag måste. En underlig känsla!'
Tack och hej, leverpastej! (moget, jag vet).

Kommentera här: