Tjabba tjena hallå!

Ett tag sen jag skrev sist, men nu är jag på G igen. Allt är lugnt och skönt hemma idag för jag har slutat tidigt och Mattias jobbar ännu. Haha.

Tvättar och står i idag för att ikväll kunna gå på Kaj Pollaks föreläsning. Japp, det var idag den var, inte förra onsdagen. Ska bli spännande att lyssna på honom.

På fredag har Mattias och jag årsdag och det ska vi fira med ett besök på Lindgården och sedan någon pub på stan. :) Ser verkligen fram emot det! Tänk vad tiden går fort när man trivs med livet.

Om några veckor åker vi hem till mitt skåne över påsk. Och när jag kommer hem hit igen får jag träffa finaste Maria som besöker ön. Kan inte bli bättre. :)

Nu ska jag ner o titta till tvätten. Skönt ska det bli när vi får tvättstuga i lägenheten. Snart så!

Kramen

Kommentera här: