Such a good time

Finns ingen/inget som kan stoppa mig just nu. Jag är på topp och kommer så förbli. Bästa stunden i mitt liv just nu! Många, helt underbara planer.

Ni vars dagar går ut på att lägga ord i munnen på andra och fantisera ihop teorier som saknar substans, för att få er tråkiga vardag att gå... SLUTA UPP MED DET! Det finns så mycket roligare saker att syssla med. Och NEJ jag syftar inte dig eller dig. Och inte DIG heller. Jag menar faktiskt ingen speciell, men jag vet ju hur fel det kan bli när man låter tolkningen bli fri. (notera rimmet). Jag är själv en person som tidigare kunnat fastna i tråkiga och ibland dåliga mönster, så jag vet vad jag pratar om för det mesta. :) Och tro mig när jag säger att det inte är värt mödan man lägger ner. :) Det är ett faktum.

Imorgon är det fest för hela slanten. Härligt att slå klackarna i taket!
Jag vann kvällens match i så ska det låta också by the way...

Sov gott med er.
Ps. Måste bli bättre med bilder.... Ds.
1 Mamma:

skriven

Så klokt sagt. Verkar som jag lyckats lite med uppfostran i alla fall.

Kommentera här: