Hey you!

God kväll allesamman!

Hur står det till?
Här har våren kommit tillbaka iallafall. Vad hände med sommarvärmen? Ska jag verkligen behöva frysa ytterligare en midsommarafton? Va? Va? VA?

Nåja, det vänder kanske tillbaka! *Hoppas*

Dagarna sprnger på. Semestern börjar närma sig. Annelie och jag kom fram till att vi har 17 (Annelie) resp. 13 (jag) dagar kvar att jobba. Det går fortare än man tror. Ska bli skönt! Det händer mycket under mina 5 veckors ledighet. Skåne, Kolmården, alla fina vänner som kommer hit. PARTY! Och förhoppningsvis fint väder.

Imorgon ska vi ha AW med jobbet på black sheep arms. Åh, vad kul det ska bli. Men vad ska jag ha på mig? Kan ju göra som ett barn på jobb och komma naken. Tror dock inte det vore vidare uppskattat och förmodligen inte så bekvämt heller.

Nej, nu ska jag se lite på TV innan sängen kallar.
Kram på er!

Kommentera här: