Vad är det som händer?

Nu står jag som ett frågetecken här hemma. Ett glatt frågetecken dock (om det finns såna)?..

Jag är som bekant hemma sjuk. Bihåleinflammation. Ser ut som hejkomochhjälpmig och det ringer på dörren. Vill inte öppna egentligen för jag ser ju ut som ett as, men gör det ändå för tänker att det kanske är grannen som behöver hjälp med TV:n igen..

Men det var inte grannen. Det var växthuset Linds som ringde på med en jättefin rosbukett från min man (som förövrigt inte är bortrest utan bara på sitt jobb nedför backen). På kortet stod det "krya på dig älskling" och en ask praliner satt i buketten!

Förstå min förvåning när jag under våra år tillsammans på en hand enkelt kan räkna de gånger jag fått blommor av min sambo och nu har fått 3 buketter sen allahjärtansdag. Jag älskar blommor så självklart blir jag superduperglad! Men förstå min förvåning... vad är det med karln? Haha. :)

Det kanske bara är så att jag hittat jackpoten. Det kan också vara så att han trillat och slagit huvudet, men jag hoppas på jackpotten ändå. :)

Nu ska jag äta lite praliner medans jag tittar på mina fina blommor! :)
Ha en bra dag alla!
1 Helene:

skriven

Det är klart att du hittat jackpotten vännen!! Vilken kille Mattias är :o) kramar o krya på dig!!!

2 Maria:

skriven

Hej tjejen! Vad tråkigt att d är sjuk men vilken underbar sak av Mattias att göra, UNDERBART! Snart ses vi, ska bli trevligt, var ju ett tag sedan nu igen. Hörs mer om tid och så. Jag har ditt nummer, om du har samma som innan =) kramar /Maria

Kommentera här: