Sååå...

...då var denna dag överstökad. Den har varit lång men helt OK. Har sovmorgon imorgon, till 9.30. Känns lyxigt. :) Kanske känns dagen lite kortare då trots stängningsdag. Jag lever på hoppet. :) Det är nu bara 1 vecka och 3 dagar kvar tills vi åker hem till mitt hjärtas land! SKÅNE! :) Har jag sagt att lag längtar?

Har funderat lite på alla er läsare. Ni tar ju tacksamt del av mitt liv. Utan er hade en del av syftet med en blogg gått lite förlorat. Ni får höra om mitt tjat om hemlängtan, städ, tråk och jobb dag ut och dag in. Men jag kan ju inte låta bli att i mitt stilla sinne undra vad det egentligen är ni vill läsa om?

Säg mig, varje dag när ni troget går in här för att läsa, vad vill ni jag ska berätta om? För jag döljer inget. Har säkert skellett i garderorben, men inga som är för hemliga för att avslöja (mig veterligen). Dela med er lite, så som jag delar med mig till er. Vad ska jag skriva om?

Beneath the sheets of paper lies my truth.

Dags för sängen.
Stor kram till er!
1 Maria Olofsson:

skriven

Hej Sofie! Jag vill läsa om det där precis du skriver om. Hur din vardag ser ut och vad du hittar på... På så sätt har jag ju koll på dig fast vi inte pratar så ofta =). Det verkar som du trivs på ön? Jag antar att du har massa planerade besök den helgen ni ska ner till Skåne, menom inte så hade det varit trevligt att ses en snabbis... kram /Maria

Kommentera här: