Ja, säger ni det!

Läste precis på aftonbladet att det ska finnas en sajt man kan gå in på om man vill vara otrogen!

Jag hoppas jag missförstod syftet med den för har man som mål att vara otrogen förstår jag inte riktigt syftet med att ha en relation från början? Man kan ju undra var samhället är på väg!..

Ska man verkligen uppmuntra otrohet så?
Nääää.... inte om man frågar mig.

Men visst är det tur att vi är olika. Om inte annat för dem som ska tjäna pengar på sidan. :)

Annars har väl dagen inte bjudit på särskilt mycket spännande. Slutade tidigt så passade på att handla lite förnödenheter till vår kära bil som inte vill som jag om mornarna. Hoppas nu på att slippa ta bagageluckan in imorgon bitti. Haha.

Sara har fått jobb by the way. Ingen förtjänar det så mycket som Sara. Hon har alltid kämpat på så flitigt i skolan och varit egagerad. Ett stort grattis från oss till dig min vän.

En sväng inom apoteket också sen var jag hemma. Funderade länge på om jag skulle baka lussekatter idag, men när jag insåg att jag glömt köpa hem kesella fick jag snällt vänta tills imorgon. Visst är det typiskt att man jämt ska glömma EN sak när man handlar? :) Goddag yxskaft liksom.

Jag skyller min glömska på ICA på min upprördhet över julskyltningen igår. Det har stått en del i tidningarna idag om den ishalka som infann sig på våra gator igår. När halva Gotland samlas för en mysig julskyltning vore det bra att underhålla gatorna lite. Gamla människor föll som käglor och höll på att slå ihjäl sig. Barn och vuxna också för den delen. En efter en trillade omkring oss och vi höll också på att stå i backen några gånger. Snön verkar komma som en överaskning även i år. Var försiktiga!  

Från det ena till det tredje: Ikväll är det synnerligen lite bra program på TV:n. Brukar ju alltid finnas något man vill se annars. Får bli lite läsning istället.

Ha en fantastisk kväll alla!
Puss&Kram

Kommentera här: