Munken

Då var det lördagskväll och jag laddar för en utekväll. Alldeles snart ska jag byta om och gå bort till Danne på party. Sen väntar Munken ikväll med Amanda, Patrik, Mattias, Danne och säkert några till. :)

Ska bli skoj att komma ut lite. Vädret har varit lite opålitligt idag men nu börjar det klarna upp som tur är. Har ingen aning om vad jag ska klä på mig ikväll dock. Vill ha sommarklänning, men det känns lite tidigt för det. Vi får väl se vad det blir för något. Kläder blir det - så mycket vet jag iallafall.

Imorgon är det morsdag så jag hoppas ni köpt något fint till era mammor. De är värda att fira! :) Har en liten aning om att min egen mamma redan öppnat sin present men försöker lura mig att hon inte gjort det. :) Får höra med henne imorgon när vi pratas vid.

Nu ska jag leta upp något att ha på mig.
Ha en härlig lördag allihop!
1 Martina:

skriven

Du missade att även jag bor här och att det var jag som bjöd in till fest då mina vänner var här på besök, men men, kul att du kom iaf :)

2 Mamma:

skriven

Nä! Lyckades hålla mig faktiskt. Julia som vittne eftersom hon satt med mig på MORSDAGs morgonen när jag öppnade den jättefina paketen. Tack så jättemycket. Den blir jättefin till min lilla samling.

Kommentera här: