Källsortering...

Urkass rebrik på detta inlägg men det får jag bjuda på!! Har precis varit ute med glas och andra sopor och sorterat i färgat/ofärgat mm..känner mig mycket duktig! :)

Gårdagen var bra! Var på shoppingtur med Amanda och det blev en del inköp. 3 par byxor, en tunika, örhängen och lite leggings. Känns toppen! Nästa shoppingtripp blir det fokus på tuniker/toppar och vår/sommarskor. Kvällen spenderades med Sajmon o Amanda, mat, cider och spel. Trevligt värre. Gick väl sådär med spelen men det är väl inte viktigast att vinna! :)

Idag är det slapp som gäller. Har snart tvättat klart och ska spendera dagen framför en bra film eller två. Vädret är lite tråkigt så en långpromenad är ganska utesluten tyvärr. Men kanske ska jag dra igång andra säsongen av SATC på TVn. Så får det nog bli.

Veckan som kommer är det långa arbetsdagar men kortare än vanligt då påsken är på intåg. Det känns bra för lite långledigt är inte fel! Ska försöka låta bli att dra igång brandlarm denna vecka. Hoppas på en klar förbättring på den fronten! No våfflor med andra ord. :)

På torsdag har Mattias och jag vår årsdag och ska fira det hela kvällen har vi tänkt. Vi börjar med att piffa till oss och gå till restaurang Lindgården för en fin middag. Efter det åker vi hem och dricker lite mer vin och äter en god ostbricka. Detta är iallafall planen, sen får vi väl se vad som händer!

Nu ska jag hålla söndag!
Kram på er

1 Mamma:

skriven

Låter som bra dagar att se fram emot. Lite avis faktiskt. Ja just det!! YEAH!!!!! Vi har fått en ny microvågsugn så nu blir det popcorn igen. Vad säger du om det??

Kommentera här: