Freaky Friday!!!

Äntligen fredag igen och snart helg! Känns bra! Mycket skoj väntar ihelgen.

Idag har jag stängning till 17 och efter det väntar after work. Vi har dock bytt plats så nu blir det på Joda vi träffas! Ska bli mums med lite mat och kanske en öl! :)

Igår på jobb lyckades jag klanta till det ordentligt. Våffeldagen innebar våfflor till våra små och vips så gick brandlarmet. Utrymning av hela skolan och skrikande småbarn överallt som inte ville gå ifrån sina våfflor. Haha....
Tur att det inte brann på riktigt utan bara var rök från alla våffeljärn!

Undrar vilka historier barnens föräldrar får höra då... om man ska tro på barns utsvävningar dröjer det väl inte länge förrän jag är "den nya som brände ner hela skolan".... :)

Hoppas ni får en fin dag allesammans! Nu ska jag köra till jobb och försöka hålla mig borta från våffeljärn, spis, ugn, kaffebryggare, strykjärn.....

KRAM

Kommentera här: