Effektiv Fia

Shit ja, idag har jag minsann varit effektiv tycker jag. Har varit på banken och satt in lite pengar, lånat böcker på bibblan, skrivit 2 av 3 skrivuppgifter till distanskursen o lämnat in, gjort småändringar i histuppsats och lämnat in, ringt och gått ur hyresgästföreningen samt meddelat försäkringskassan om flytt. Jag tycker minsann det är effektivt! Ska försöka bli klar med skrivuppgift 3 också så kan jag lägga det åt sidan för denna vecka.

Ikväll ska en tjej kolla på min lägenhet och jag ska tvätta. Sen kommer min fina man hem och då ska jag laga god middag och pussa på honom hela kvällen.

Ficik massor av fina blommor på min examensdag...nu börjar de sakta men säkert trilla av pinnen allihop... detta innebär ju att jag får köpa mina egna blommor igen. Typiskt. Men det är så fint och uppiggande att sätta färg med blommor så jag kan överleva. :)

Kommentera här: