Fönsterna väntar

Så ja, då är det sista dagen innan avfärd. Känns helt okej. Idag ska jag städa det sista, vilket innebär förnsterputsning, tvätt och golv. Inte den roligaste städningen, men vad gör väl det?

Ikväll ska jag bort en sväng till Sara och Jonas på middag. Snälla som tänker på mig. Mina grytor är ju nerpackade. :) Sist men inte minst blir det lite studier.

Imorgon är det dags att gå upp i ottan och fixa det allra sista; Stigs saker och de sista badrumsgrejerna, sen är det bara att börja bära! Längtar tills vi är framme i Visby och allt är på plats.

Ni lär inte höra från mig på en stund. Dels för att jag har mkt annat att hinna med, men även för jag inte vet när vi får internet, det är nämligen Mattias uppgift att fixa. :)

Sköt om er tills nästa gång!
1 Linda:

skriven

Lycka till med allt i morgon gumman!!! Hör av dig när du landat i lgh och berätta hur allt känns :0)

Va rädd om dig!

Love you!!



Puss puss

Linda & knytet

2 Sofie:

skriven

Spännande! Hoppas allt går bra imorgon! :) Kram!

Kommentera här: