Förresten...

...vi är ju hemma igen!

Marocko var väldigt varmt och härligt. Vi har levt lyxliv en hel vecka med mat, dryck, sol och underhållning. SKÖNT! Träffade dessutom ett gäng gotlänningar som också bodde på vårt hotell. Vi hade med andra ord askul! 27 graders värme i en vecka gjorde ju att man nästan frös arslet av sig när man steg ut från Arlanda. Haha.

Förra helgen var vi i huvudstaden hos Stoltz och Helene. Och Alvin, inte att förglömma. Vilken kille alltså! Ljuvlig. :) Vi var på Skansens julmarknad och mös på dagen. Väldigt fint där. Åk dit. :) Tackar värdparet för en trevlig helg.

Veckan som gått har mest handlat om julen tycker jag. julklapparna är inköpta, julmaten likaså. Idag har vi julbakat och lyssnat på julmusik och imorgon införskaffar vi julgranen. Jepp...här var det jul!

På onsdag och torsdag dimper familjen Bengtsson och morfar hit till ön. Ska bli så underbart att få ha dem här över julen. Känner mig allt lite bortskämd som har en familj som kommer hit min första jul "utomlands". :)

6 dagar kvar tills tomten kommer.
Jag har varit jättesnäll. :)



1 The Stoltz family:

skriven

Tack själva. Det var jätte mysigt att ha er här.

Julmarknaden var ju verkligen pricken över i.

Snart ses vi igen. Kramar

2 Mamma:

skriven

Ska bli härligt att komma till ön och stilla lite av min dotterlängtan. Så nu ska jag börja lasta in diverse pinaler och julklappar i bilen och börja glida så sakta. Destination Gotland: here we come!!!

Kommentera här: