Håhåååjajaaaa, det skiter vi i...

....håhåååjajaaa det skiter vi i!

Lite snapsvisa här i början! :)

Nej, gott folk, det enda jag egentligen ville skriva var att jag har en bra dag på mitt jobb, lite rast nu innan fritidsbarnen dyker ner här. Har stängning idag sen jobbar jag bara fram till lunch imorgon för vi åker ju till...

...Gotska Sandön imorgon!

SÅÅÅÅ SKÖNT SKA DET BLI. Ska  strosa omkring i regnet (förmodligen) och mysa med min stora kärlek. Skönt att vi äntligen kan vara lite ensamma. Inte lätt annars ska jag tala om. :)

Fick veta idag att Annelie tackat nej till intervju på ett annat jobb, vilket gjorde mig glad! Är lite egoistisk när jag säger att jag inte velat vara utan henne här i Hogrän. Men hoppas såklart hon med tiden hittar en arbetsplats där hon trivs kanon. :) Bara jag får följa med... :)

Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag återgår till mitt arbete.

Kommentera här: