Vänner

Kvällen är här och vi kollar på vänner. Hela serien på DVD så vi har nu börjat se det från början. Riktigt roligt!

Dagen har som jag skrev innan, varit bra. Efter jobb körde jag ner till hamnen och mötte Mattias för en kvällspromenad. Avslappnande. Innan vi åkte hem var vi inom Maxi och där insåg jag att Mattias har riktigt snygg rumpa. :) Senare lite middag och nu TV. En helt vanlig onsdag.

Känner mig glad idag överlag. Mitt liv är fantastiskt. Alla bitar är på plats och för en gångs skull känner jag en stark samhörighet med allt som finns i mitt liv. Jag känner mig respekterad, älskad. Känner också mig trygg i min underbara sambo och vet att han alltid kommer finnas vid min sida. Jag berättar ALLT för honom. Vi tror på oss. Det ger en otrolig styrka inom mig. Inget kan bryta ner mig när jag svävar på moln.

Och till råga på allt detta så ska jag snart få träffa några av de allra bästa och finaste vänner och familjemedlemmar hemma i bonnaland! :)

Nu ska vi dricka lite te!

Kommentera här: