Snyft

Och så kom domedagen. Vi fick inte lägenheten. 2 stycken före oss som tackat ja. Typsikt. Kunde de inte tänkt på oss liksom.... Men men.. vi tar nya tag, nytt hopp och söker vidare efter ett boende till våren. Som tur är längtar vi fortfarande lika mycket efter vårt samboliv i Visby så vi letar friskt vidare efter vårt paradis. :)

De sista dagarna har jag varit effektiv. Pluggat, städat och tvättat mestadels. Idag har jag spenderat förmiddagen på biblioteket och nu i eftermiddag ska jag försöka ta det lite lugnt. Kl 16 ska jag möta upp Mattias vid ICA och handla till kvällen för då kommer Marcus, Lina och deras lilla tjej till oss på middag. Ska bli kul. Får hitta på något gott till den lilla prinsessan. Hoppas Stig är snäll vid henne och är lite leksen.

På tal om Stig så ska jag o Mattias göra oss ovänner med honom i eftermiddag. Vi ska nämligen avmaska honom, vilket innebär att Mattias får hålla honom när jag tvingar ner avmaskningsmedel i halsen på honom och håller igen munnen så att han tvingas svälja ner det. Kan bli en spännande upplevelse det där. Han lär ju hata oss efter det. Får fjäska med godis.

Annars har det nog inte hunnit hända så mycket. Allt flyter på som det ska här och jag är lika lyckligt lottad som vanligt. Har dock lite ångest över vad jag ska köpa till Keno i födelsedagspresent... Har ni några förslag?? Lätt att hitta något till en kille som säger att han inte önskar sig något och ändå förväntar sig att jag ska hitta på något roligt till honom, Snällt va?! :)

Undrar hur mamma o pappa Boman tänkte när de planerade in att skaffa Keno. Både födelsedag och Julafton samma månad. Lätt att hitta 2 perfekta presenter med 3 veckors mellanrum. Jaja, jag ser det som en utmaning. En utmaning ni gärna får hjälpa mig med!! SNÄLLA!

Nu ska jag kolla Grey's!
1 Martina:

skriven

Sluta gnäll om present, jag har bara 2 dagar på mig ;)

2 Fia:

skriven

Haha. Lycka till svägerska. Haha. Jag lider med dig. :)

Kommentera här: