kaffetåren

Idag har det blivit dags att ta tag i en ny vecka. Och det gjorde jag med buller och bång. Började dagen med ett kaffe-event med FD på skolan. Gick fint. Efter det befann jag mig i bokens värld fram till 17.00 då det första av två möten började. Väl hemma korrukturläste jag ett arbete, skrev om mitt personliga brev, och nu har jag klivit ur ett varmt bad. Ja, effektivt som vanligt.

Helgen som gått har varit perfekt. I fredags var Lina och Marcus här och åt o kollade IDOL. Klockan blev allt sent innan vi somnade. I lördags var det upp och göra stan en sväng, ta en breunch med mannen min och plugga på eftermiddagen. Kvällen spenderade vi på några pubar i stan och vips så var det söndag. Mer plugg och senare lite söndagsmys nere i stan. Shit vad tiden springer..och nu har vi ändå fått en extra timme denna helgen...!!

Veckan som kommer består av studier och arbetssökande. Fram tills fredag iallafall för då åker vi till mina hemtrakter och ska fira farmor o farfar som varit gifta i 50 år. Hoppas jag får de generna efter dem. :)

I wanna grow old with you.

Kommentera här: