På fastlandet igen

Såja, då var jag tillbaka i skåne igen efter 5 fantastiska dagar på Gotland. Intervjun gick bra så förhoppningsvis är jobbet mitt. Vi får se helt enkelt. Kan inte göra annat än att hålla tummarna. Jag är redo för flytt iallafall. Likaså min man.

Vill tacka alla som gjorde vårt besök värt resan! (Martina, Danne, Patrik, Simon, Amanda och alla ni andra)

Den här veckan består, förutom av nerver, av studier....och åter studier. Men jag tänkte ta 3 veckor nu och ge järnet så att jag med gott samvete kan hålla jullov sen. Lika bra att köra på.

På tal om att köra så ska vi snart åka och storhandla. Ska bli sådär roligt med väldigt nödvändigt. Har idag rensat kyl och frys i samband med julstäden så nu är här julmysigt hemma. Lite ljus och blommor också sen kan snön komma! :)

Kommentera här: