Heja Sverige!!

Oj, vad längesedan det var jag skrev här sist då! måste nog skärpa mig lite tror jag... lovar att bättra mig! =) Veckorna som gått har varit fulla av roligheter. Praktiken är slut och har gått jättebra. Igår avslutade jag med andra ord min sista praktikperiod någonsin! Känns lite lustigt. Nu ska jag vara "färdig" pedagog liksom. Jaha. Jag har även hunnit vara en runda i Kalmar, hos Viktor o Robban! Jag tog med mig Sofie upp och vi hade jätteroligt! Så härligt att träffa grabbarna igen. Vi fick dock några små men av resan...vi tittade nämligen på Melodifestivalens final där uppe. FY vilken vinnarlåt. Mer säger jag inte. Usch.. Men annars var det kul! =)

Jag har även fått en biljett till U2s konsert i sommar!! Wiiiie!! Den bästa födelsedagspresenten någonsin skulle jag våga påstå! Till alla er andra som ska dit: VI SES PÅ ULLEVI! Och ikväll är det dags för kvalmatch! Heja Sverige! Sverigetröjan åker på snart, lite tacos, vin och fotboll! Underbar lördag! Imorgon ska jag ha slöedag. Försöka sova länge, träna, förbereda lite inför veckans examinationer sen kommer Keno och då ska vi minsann göra ingenting! Och kolla på Die Hard 2 såklart. =)

För övrigt går jag nog mest runt och är lycklig skulle jag väl kunna sammanfatta det som. Är uppe på mina moln och studsar, vilket gör att dagarna går så mycket fortare! Puss hjärtat!

Nu är det slutbloggat för idag. Dags för lite lunch!

Kommentera här: