Snart jubilar

Har spenderat senaste timmen med att läsa ALLA mina tidigare blogginlägg. Och insåg att jag snart babblat på här i ett års tid. Mycket har hunnit hända. Och inte hända. Insåg också ganska fort att det har sagt en hel del kloka ord här. Ibland hade jag nästan svårt att tro att dem kom från mig. Men det gör de! Jag hoppas att jag lyckats leva efter dem hyfsat bra i alla fall. Nu väntar ännu ett års bloggande. Och när jag sitter här och skriver om ett år så hppas jag att jag kan skriva om något annat än ett brustet hjärta, som tyvärr den senaste tidens inlägg främst har handlat om. Jag hoppas att detta året medför att min vishet består, att magkänslan hänger med mig och att jag fortfarande tror gott om människor, även om dem som gjort mig illa. Jag hoppas även att jag kan fortsätta möta motgångar med kämparglädje och att jag kan få finnas till för mina vänner och min familj när det krävs av mig. Jag har lovat mig själv att år 2009 ska vara MITT år och att ingen ska få ta det ifrån mig. Jag delar gärna med mig av allt mitt liv har att ge. Men våga inte ta det ifrån mig!

Jag älskar livet!
1 Linda:

skriven

.... och jag älskar dig Fia!!!!

Puss

2 Karina:

skriven

Roligt att du mår bra och trivs med livet. Det är det vi vill läsa om på din blog, inte om din hjärtesorg fnittrar Pojkar är dummare än flickor så är det bara. Men ibland är dom underbara. Kramar Karina

Kommentera här: