Skärpning pågår

Jösses, det är nästan en hel vecka sedan jag skrev här sist. Förlåt. Det har varit lite kaos i mitt liv, generellt, så tiden har varit knapp. Lovar att jag nu ska skärpa mig i fortsättningen. Veckorna går fort och dagarna består av endast arbete med Framtidsdagen. Det är stressigt men väldigt roligt. Alla som läser detta: GÅ PÅ FRAMTIDSDAGEN DEN 5/2!! Det är en order.

Är hemma i Billeberga över helgen och tänkte faktiskt passa på att blogga lite mer nu när jag ändå inte kan göra så mkt annat. Lägga upp lite bilder, dela med mig av vad som pågår i mitt huvud just nu och lite så.. Kan ju kanske bli trevligt. Så detta var väl egentligen vad jag tänkte skriva ikväll o fortsätta imorgon istället.

men innan jag slutar vill jag passa på att ge Johan en STOR kram för den fina kommentaren om min blogg i förra inlägget! Alltid roligt när någon uppskattar mina ynkliga rader! TACK!

Kommentera här: