Ner med 24 år i lådor nu då...

Såja... nu händer det grejer i Fias liv. Blev inget jobb...den andra sökande hade behörighet i bägge ämnena så hon fick självklart gå före mig. Men jobb löser sig förhoppningsvis på nått vis...rektorn ville gärna behålla min ansökan ändå för senare jobbmöjligheter så jag håller ögon och öron öppna.

Däremot har vi blivit med lägenhet. Igår tackade vi ja till Signalgatan 4c i Visby. Flytt den 1/3, vilket innebär att jag har 2 månader på mig att renovera upp de möbler vi ska ha med samt att packa ner hela mitt liv i flyttlådor och bege mig mot Visby. Blandade känslor men det känns underbart. Mot nya äventyr.

För övrigt händer det väl både allt och inget. Julstress är inget jag känner till så lugnet har lagt sig. Lite julklappsshopping imorgon och middag hos farmor o farfar så välkommen hit underbara vita jul! Kom hem till Billeberga idag och stannar här till 2/1.

Har för övrigt rullat julens alla köttbullar idag, sisådär 120 stycken kanske så jag skippar övrig träning idag. Mina biceps gör ont. :)

Nä hörrni, dags att klä julgran!

Kommentera här: