Ny adress

Nu har sista dagen på Olastorpsvägen kommit. Och den består av städ och packning. Och lite städ till. Just nu ser min lägenhet ut som Hiroshima efter bomben. Var och hämtade mina nycklar till nya lägenheten i morse. Springer fram o tillbaka med grejor redan idag. Kan inte vänta! =) Det ska bli så skönt att flytta till en bättre lägenhet. Inte lika ny, men bättre i kvalitén. Stig kommer också trivas bättre. Just nu går han bara runt och gnäller. Och sover på flyttlådorna. Han känner väl på sig att något kommer hända. Det är lite vemodigt att flytta ändå. Trots allt har det ju hänt mycket på Olastorpsvägen. Många bra minnen här. Ibland vill man skruva tillbaka klockan för att se vad som kunde gjorts annorlunda, men då hade jag kanske inte stått där jag står idag. Vem vet. Jag har lärt mig mycket om mig själv. Nu är det dags att börja leva utefter det. Och det gör jag på Infanterivägen.

Välkomna!
1 Karina:

skriven

Kul att det äntligen är dax!!! Ha en bra helg. Kram

Kommentera här: