I don't want miles between us

Nu har jag kommit hem från Billeblära. Passade på att kidnappa min syster med upp till K-town. Mysigt att ha henne här. Hemma har jag mest pulat med mina möbler, målat och varit på loppis och hemma hos morfar. Firat ena systern med. Härligt! Läst en del gamla sms på min mobil har jag också hunnt med. Och det var intressant. Och lite sorgligt. Med risk att låta allt för generaliserande så har män en tendens att tänka mer med huvudet än hjärtat. Säger frasen "Bra känsla, kass tajming" er något kanske? Den har man hört några gånger. Men tänk er på allra största allvar hur fel det blir om ni lever efter det... Det skulle innebära att hälften av världens befolkning vore ensamma. Och än värre, skulle innebära att ni begått ett stort misstag. Det vore väl bara dumt? Inte så mycket till erogen zon, det där huvudet, trots allt.

1 Henke:

skriven

Så sant Fia. Jag känner igen mig lite faktiskt. Var själv den typen av kille innan, och det är inget att eftersträva. Varför blunda när det finns något riktigt bra framför ögonen?

Kommentera här: