Våga vara ärlig




Min drömman: (16 år och hopplös romantiker)

1. Stilig
2. Charmig
3. Rik
4. En bra lyssnare
5. Smart
6. Vältränad
7. Klär sig väl
8. Sunda värderingar
9. Kommer med glada överaskningar
10. En fantasifull och romantisk älskare
11. Social
12. Skrattar åt mina skämt
13. Bär hem kassarna från mataffären
14. Kommer ihåg bemärkelsedagar



Min drömman: (22 år och vet bättre)

1. Ser stilig ut
2. Rapar och kliar sig inte offentligt
3. Tillräckligt vältränad för att orka lyfta möbler
4. Nickar ungefär på rätt ställe när jag pratar
5. Kommer ihåg att fälla ner toasitsen
6. Somnar inte när jag berättar viktiga saker
7. Använder oftast sockar som hör ihop och rena underkläder
8. Snarkar tyst när han sover
9. Kommer ihåg att handla mjölk när jag ber honom




 
1 Din drömman:

skriven

Jag försökte läsa hela inlägg, men somnade av tristess ungefär halvvägs. Innan dess hann jag med att klia mig på fyra olika ställen (samtidigt!) och rapa högtidligt.

2 Fia:

skriven

hahahaha, tack för stödet DENNIS!!!!

3 Lillan:

skriven

Hihi! ja jag somnade inte iaf, tyckte det var fantastiskt roligt:)

4 Fia:

skriven

TACK! Dig kan man lita på!! :p

Kommentera här: