Alltså, det här med tentor...

Jag har tenta på lördag, i Historia. Mmm, ja, jo, visst, jättekul... Jag är snart 22 år, har gått i skola sen jag var 6 och på högskolan här i Kristianstad i 3 år och har FORTFARANDE inte lärt mig vad planering är. Jag blir så trött på mig själv. Ligger i soffan och tycker synd om mig själv för att jag har mycket kvar att lära mig tills på lördag och vet inte hur jag ska hinna. Men vad gör jag åt saken?

Jo, jag städar... diskar... tvättar... tittar på en repris av Grey's Anatomy som jag redan sett 8 ggr.. bäddar sängen... sminkar om mig för det blev ju faktiskt inte bra på första försöket och tänk om någon skulle knacka på dörren!...läser skvaller om att prinsessan Madeleine flyttat till samma bostad som sin pojkvän, och tycker det låter väääldigt intressant...lyssnar på den där låten jag aldrig kan vara utan...skriver på msn...kollar andra bloggar...tar ett knäcke...klappar katten...och jag tycker verkligen att det är helVETTIGA saker att göra när jag har 3 böcker att läsa o lära mig utantill! 

Seriöst, hur tänker man?!? Förnekelse Fia, det kallas förnekelse!!

  Vad har dessa 2 med min tenta att göra?



 
1 Han som kallar Fia, Sofie ;d (gissa vem):

skriven

oj då, hon har börjat blogga nu kommer det fram ;d Lycka till på tentan imorgon, hoppas det går bra även fast du varit lite slöis ;)

Kommentera här: